Tunnen jo aiemmin tämän yrityksen toimintaa sekä itse yrittäjän, joten tähän tehtävään hyppääminen tuntuu luonnolliselta.
Olen itsekin päässyt seisomaan muun muassa MV:n rakentamalla Visit Lahden messuosastolla ja tänä vuonna yhtiön toimihistoriassa tulee täyteen jo 30 vuotta, WAU! Yritys on kohdannut pandemian sulku- ja rajoitustilasta aiheutuneet kovat vastoinkäymiset muiden messu- ja tapahtuma-alan toimijoiden tavoin. Tästä huolimatta MV on näin juhlavuotenaan kääntänyt katseensa vahvasti tulevaisuuteen; henkilökuntaan, palveluihin, tuotteisiin ja vastuullisuuteen.
Tulevaisuuteen katsoen aloitan itsekin näiden osaajien kanssa MV:n Brändilähettiläänä ja haluan osaltani olla myös avaamassa ja kirkastamassa tämän yrityksen tekemisiä kuluvan MV30-juhlavuoden aikana. Juhlavuoden aikana tutustun ja tutustutan Teitä yhtiön historiaan, osaamiseen, tekijöihin taustalla sekä kaikkeen siihen pöhinään, mitä Mainos Visitor Oy messualalle tuo. Brändilähettilään roolissa sukellan yhtiön markkinoinnilliseen maailmaan ja luonnollisesti avustan sekä sparraan konsultoivassa roolissa MV:n tiimiä menestymään tulevaisuudessa entistä paremmin.
Tästä tämä matka alkaa …